![]() |
November/December 2013 Model A News... Has anyone yet received the Nov/Dec 2013 Model A News yet?
Seems late. Pluck |
Re: November/December 2013 Model A News... Mine Came Thursday.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Had mine beginning of the week.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Came to Sunny Florida on Christmas Eve!
|
Re: November/December 2013 Model A News... Friday 12/27 to western NC.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Quote:
|
Re: November/December 2013 Model A News... It arrived here Friday. and I have read it cover to cover already
|
Re: November/December 2013 Model A News... Got mine Friday 12-27-13
|
Re: November/December 2013 Model A News... Nothing here in Mass. yet.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Mine was in today’s mail. Washington State
|
Re: November/December 2013 Model A News... Haven't seen mine yet here in Arkansas.
|
Re: November/December 2013 Model A News... THought mine was missing as I was sure it should be here by now. It came in todays mail. Don/WI
|
Re: November/December 2013 Model A News... No deliver to Southern Mass yet:(
|
Re: November/December 2013 Model A News... Mine came a few days ago.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Not yet in OR.
|
Re: November/December 2013 Model A News... Mine came Christmas Eve. Made Santa Clause seem less important.
W.Michael |
Re: November/December 2013 Model A News... I received mine yesterday:eek:
Another great issue.:) It was a special surprise to find a coupon for a free wrench set on page 84.:p |
Re: November/December 2013 Model A News... I'm in central NJ and still haven't received mine. Maybe the snow and cold weather slowed delivery??
|
Re: November/December 2013 Model A News... Got mine here in S. California several days ago............
|
Re: November/December 2013 Model A News... Received mine on Saturday, 1/11/2014
|
All times are GMT -5. The time now is 10:14 AM. |